Aktualności



Na skróty


Email: a.sleszynska@uwb.edu.pl
Jednostka: Wydział Zarządzania - Zakład Zarządzania Operacyjnego.


dr Anna Śleszyńska - Mielko
Zakład Zarządzania Operacyjnego

(085) 745-77-19
a.sleszynska@uwb.edu.pl
Białystok, ul. Warszawska 63, pokój 225

Aktualne konsultacje dostępne w serwisie USOSWEB.

Obszar zainteresowań naukowych

Obszar zainteresowań naukowych:

  • Zachowania konsumentów i budowanie relacji z klientami
  • Behawioryzm rynkowy i badania marketingowe
  • Psychologia zarządzania i biznesu
  • Psychologia zmiany
  • Psychologia pozytywna w zarządzaniu
  • Zachowania organizacyjne

 

Udział w stażach i konferencjach:

  • Uczestnik wyjazdy studyjno-szkoleniowego w University of Economics – Varna, Bułgaria
  • Uczestnik stażu naukowego w Uniwersytecie Wrocławskim
  • Uczestnik wizyt sytuacyjnych w przedsiębiorstwie Speech Processing Solutions GmbH w Wiedni (former PHILIPS Speech Processing) i
  • Uczestnik stażu dydaktycznego w ISCEM - School of Business Communication w Lizbonie, Portugalia
  • Uczestnik stażu badawczo –szkoleniowego UNIVERSITA DEGLI STUDI DI BARI, Włochy
  • Uczestnik kongresów ekonomicznych i samorządowych, konferencji zagranicznych i krajowych o tematyce m.in. dotyczącej konsumpcji i zachowania konsumentów

Działalność dydaktyczna

  • marketing partnerski
  • marketing
  • marketing na rynkach zagranicznych
  • badania marketingowe
  • negocjacje
  • techniki sprzedaży
  • zarządzanie wynagrodzeniami
  • zarządzanie w biznesie między narodowym

Pełnione funkcje

  • Pełnomocnika Dziekana ds. osób ze szczególnymi potrzebami
  • Wydziałowy Koordynator Podlaskiego Festiwalu Nauki i Sztuki
  • Członek i sekretarz Komisji Dydaktycznej na kierunku zarządzanie

Najważniejsze publikacje

  • Ethical consumption as an alternative to the consumer lifestyle of modern society , Czasopismo Ekonomia i Prawo. 2022.
  • Konsumpcjonizm i współdziałanie na rzecz jego negatywnych konsekwencji [w:] Współdziałanie i współdzielenie się w relacjach społecznych, gospodarczych i zarządzaniu organizacjami, K. Kukawska, M. Skiba, S. Skolik (red.), Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2019.
  • Poczucie szczęścia a zamożność mieszkańców w UE" ,"Przedsiębiorczości i Zarządzanie", tom XIX, cz. 2, zeszyt 10/ 2018.
  • Zmiany w konsumpcji w unijnych gospodarstwach domowych i ich związek ze zmianami PKB", "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", cz. 1, zeszyt 10/ 2018.
  • Sytuacja dochodowa gospodarstw domowych w krajach UE w warunkach pokryzysowych, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 499/2018.
  • Dobrobyt społeczno-ekonomiczny w krach UE w warunkach pokryzysowych, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 489/2017.
  • Przedsiębiorstwo wobec współczesnych wyzwań rynkowych, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2015, współautor
  • Eco-labelling as a tool of CSR”, Optimum. Studia Ekonomiczne 2015, Nr 5 (77), współautor
  • Konsumpcja a wzrost gospodarczy. W cieniu globalnego kryzysu gospodarczego [w:] Zaszyty Naukowe Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy. W kierunku zintegrowanego rozwoju, Wydanie I, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Zeszyt nr 38, 2/ 2014. Rzeszów 2014.
  • Changes in Consumption as a Result of the Global Economic Crisis in the European Union Countries [w:] International Journal of Multidisciplinary Thought, Volume 04, 2014, Number 02.
  • Skłonności konsumpcyjne Polaków w warunkach kryzysu gospodarczego, Zeszyty Naukowe SGGW Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, Nr 9(58), 2013.
  • Śleszyńska A., Komunikacja korporacyjna jako narzędzie budowania relacji z otoczeniem w: Skuteczna komunikacja w biznesie. Wybrane zagadnienia, red. Gołaszewska-Kaczan, E. Kuzionko-Ochrymiuk (re, Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2024, s. 132-146
  • Śleszyńska-Świderska A., Branding and place image on the exampleof the capital city of Warsaw, Przegląd Politologiczny. Political Science Review : PP. R. 28, nr 3 / 2023, s. 113-128
  • Śleszyńska-Świderska A., Outsourcing jako forma współpracyusprawniającafunkcjonowanieprzedsiębiorstwa w: Współdziałanie w podmiotach prywatnych i publicznych a wykorzystanie nowych technologii w komunikacji w czasie zmiany, red. Karczewska, K. Kukowska,S. Skolik, Politechnika Częstochowska: Wydział Zarządzania, Częstochowa 2022, s. 60-73.
  • Śleszyńska-Świderska A., Modelowe ujęcie zachowania konsumentów w:Zarządzanie Przedsiębiorstwem. Wybrane zagadnienia., red. U. Gołaszewska – Kaczan, Uniwersytet w Bialymstoku, Białystok 2022, s. 119-128.

Publikacje

publikacje.png

RepozytoriumUwB

repozytorium_wb.png

Usos UwB

Google Scholar

gscholar_wb.PNG

ResearchGate

researchgate_wb.png

©2025 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.